welcome to my world.

maybe this is not what u are looking for but its definitely better then nothing

instagram
@jesuistessaa
@tessaallart

dinsdag 5 januari 2016

hi iedereen,
ik heb omdat het leuk is een video geupload op joetoep en ja mijn kanaal is tessavogue  < klik op tessavogue en dan kom je op mijn joetoep!
Dus mijn vakantie was echt awesome ik heb niet veel spetterende dingen gezien maar alsnog was het gezzelig enzo.
Vrijdag 18 december heb ik met victoria en julia gelogeerd en dat was leuk, we zijn toen in de kerststemming gekomen en hebben veel kerst liedjes geluisterd vooral 'santa baby'
 Zaterdag heb ik een mislukt huisje gemaakt van de xenos en de volgende dag koekjes gebakt met Duifje want dat stond op me bucketlist en ik heb heel veel foto's gemaakt onder andere van mezelf enzo want dat vond ik blijkbaar leuk.
leuk he!
1e kerstdag ben ik naar de kerstboom gerend en me kadootjes open gefrutseld en ik heb echt iets geweldigs gekregen en dat is een vlogcamera, ik ben super blij. Ik ga trouwens ook vloggen op youtube en ik heb al iets geplaatst (een soort expiriment vlog). Maar ik ga ook nog vloggen voor joetoep voor de fun enzo dus als je hat wilt gooien en mijn videos gat haten kan je maar beter niet je tijd er aan gooien om me video te disliken want ik weet toch al dat ik er geen miljonair mee kan worden.
Dus verder..
Ik heb ook nog een notebook gekregen en tekeblok en chocolade en we hebben een kerst ontbijt gegeten.





Na de eet brouwerij en kadootjes bombardement enzo ben ik naar oma gegaan en heb ik niks gegeten.
2de kerstdag ben ik op bezoek geweest bij oma en opa en hebben we koffie gedronken en in de avond zijn Roos, Lotte en Andre bij mij komen eten en dat was echt gezzelig, toen heb ik wel veel gegeten en dat was allemaal erg spannend enzo dus ja.

Ik ben toen op die avond bij Roos gaan logeren en de volgende dag zijn we gaan schaatsen, ik kon slecht schaatsen nu ben ik nog steeds een slechte schaatser maar ik kom vooruit. Het was wel erg gezellig.
Je ziet mij in deze foto ook zowat vallen.
Ook heb ik nog een echte hipster foto gemaakt in de sop en dat was echt awesome resultaat
Verder zijn Julia en Victoria nog jarig geweest en ben ik naar hun bday gegaan en was ook erg leuk en ik heb nog geschaatst met Duifje, ging beter dan met roos alleen ben ik wel 2 keer gevallen en dat was wel erg schamend maar ach.
Oud en Nieuw was ook leuk, Helene en Duifje hebben dat gejoint en dat vond ik wel leuk.
Dus ja dat was mijn vakantie.


kus tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten